آتریناآترینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

ماه زیبای ما

سه - تاتی تاتی

1392/7/9 16:29
نویسنده : مامان
167 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز جان مادر به قول خودت تاتی تای هایت مبارک . زیبا رویم امیدوارم همشه در تمام قدم های زندگیت همین قدر ثابت قدم باشی که با هر افتادن مثل الان فقط بخندی و بگویی افتاد و اینبار محکم تر بلند شوی و راهت را ادامه دهی. اری زیبای مادر این داستان این روزهای من است تماشایت و غرق در لذت راه رفتنت. عروسکم خدای را شاکرم به خاطر تمام این لحظه ها و حسهای خوب که با تو به من هدیه کرد.

درد دلهای مادرانه :

دختر کوچولوم بزرگ شده و من این خوب دارم میفهمم . دیگه اون نوزاد پنجاه سانتی نیست و اینو با تمام شیرین زبونیهاش و مهربونیهاش و بازیگوشیهاش دارم درک میکنم.عاشق تمام قربون صدقه هاش و بوسه هاشم . عاشق تمام کلماتی هستم که تا میشنوه تکرار میکنه . عاشق اولین جمله کاملی هستم که به زبون میاره "میمون مو داره "و همینطور عاشق پاندا که عشق این روزهای دختر منه .دختر کوچولوم این رورها هر چی میخوره دوست داره با تمام موجودات جاندار و بی جان خونمون تقسیم کنه . مرسی دخترم که اینقدر عاقل و مهربونی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)