آتریناآترینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

ماه زیبای ما

دو - چهارده ماهگی

1392/7/9 16:29
نویسنده : مامان
136 بازدید
اشتراک گذاری

زیبا روی من چهارده ماهگیت بر تو عزیزترینم مبارک باد . دختر گلم چهارده ماه و هشت روز است که با وجودت زندگی را برایمان لبریز از عشق کرده ای .اری با خنده هایت  و شیرینیت به روزها و شبهایمان معنا داده ای . عزیز ترینم همیشه اینگونه باش شاد و سلامت .

دختر نازم این روزها دارم روز به روز بزرگتر شدنت و زیبا تر شدنت رو با تمام وجودم اجساس میکنم.با تمام کارهات و حرفهات تمام لحظاتمو شیرین میکنی و من با تمام وجودم این شیرینیرو دارم مزه مزه میکنم. گل نازم اولین روز ورود به پانزده ماهگی رو با بدون کمک بلند شدن و ایستادنت و تاتی های نازی که کرده برامون خاطره انگیز کردی.عشق مادر این روزها هر کلمه ای که از ما میشنوی رو بلافاصله تکرار میکنی . تمام اعضاء بدنت رو با اسمهاشون بلدی . بیشتر حیوانات رو با بعضی کارهاشون بلدی . و لذت بخش ترین کلماتی که چند روز پیش گفتی شناختن مسجد و استخر بود و توضیحت درباره مدرسه که تا میگیم میگی درس و همین طور پستچی که بلافاصله کلمه نامه رو میگی . عزیزم حیوان محبوب این روزات پانداست . و تو عجیب عاشق پاندا شدی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)